Πρώην Διευθυντής
Γεννήθηκε στο Παλαιοχώρι Καβάλας.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Φοίτηση στο Δημοτικό Σχολείο Παλαιοχωρίου Καβάλας.
Φοίτηση στο Γυμνάσιο Νικήσιανης Καβάλας.
Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση
Αποφοίτηση από την Παιδαγωγική Ακαδημία Αλεξανδρούπολης με βαθμό πτυχίου ?Άριστα 9,17?.
Αποφοίτηση από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης με βαθμό πτυχίου ?Άριστα 8,65? (Εισαγωγή μετά από κατατακτήριες εξετάσεις).
Μετεκπαίδευση
1998-2000: Μετεκπαίδευση στο Διδασκαλείο Δ.Ε «Μαρία Αμαριώτου». Βαθμός πτυχίου ?Άριστα 9,36?. (Κατεύθυνση Θετικών Σπουδών και Πληροφορικής).
Νέες Τεχνολογίες
Πιστοποιημένη επιμόρφωση στις Νέες Τεχνολογίες.
Τρίμηνη Επιμόρφωση
Επιμόρφωση στη χρήση υπολογιστών στην εκπαίδευση
Δραστηριότητες
Ορίστηκε από τον προϊστάμενο ως εκπρόσωπος για τη συγκρότηση της εφορείας της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Ρεθύμνου και συμμετέχει σ?αυτή με την ιδιότητα του αντιπροέδρου.
Πραγματοποίησε εκπαιδευτικές επισκέψεις με τους μαθητές του σε ιστορικούς τόπους, μουσεία, σπήλαια συμμετέχοντας σε εκπαιδευτικά προγράμματα.
Πραγματοποίησε εορταστικές εκδηλώσεις και θεατρικές παραστάσεις καθώς και προγράμματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Κατά τη διάρκεια της μετεκπαίδευσης εκπόνησε εργασίες:
Στα πλαίσια της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με τίτλο «Σπήλαιο Σ(φ)εντόνη Ζωνιανών και ο χώρος που το περιβάλλει», «Ελιά η θυγατέρα του ήλιου, ελαιόλαδο και διατροφή, φυτοφάρμακα απόβλητα ελαιουργείων».
Στα πλαίσια του μαθήματος Ιστοριογραφία και Μουσειακή Εκπαίδευση με τίτλο «Ο βασιλιάς Φίλιππος κοιμάται στη Βεργίνα».
Οι παραπάνω εργασίες μπορούν να εφαρμοστούν ως εκπαιδευτικά προγράμματα από μαθητές δημοτικού σχολείου.
Δραστηριότητες ως Διευθυντής του 6ου Δημοτικού Σχολείου Ρεθύμνου
Στα πλαίσια της ενδοσχολικής επιμόρφωσης οργάνωσε επιμορφωτικές συναντήσεις με θέματα παιδαγωγικά-διδακτικά, που στόχευαν στην ανταλλαγή απόψεων και στην αλληλοενημέρωση των εκπαιδευτικών του Σχολείου μας, και τα οποία παρουσίασαν οι:
Βαλσαμίδης Παναγιώτης: Δ/ντής του σχολείου, «Δραματοποίηση κειμένου», «Ενημέρωση για την Ευέλικτη Ζώνη».
Σπαντιδάκης Ιωάννης: Καθηγητης του Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Κρήτης, «Σκέφτομαι και γράφω- τεχνικές».
Τερεζάκη Μαρία: Δασκάλα του τμήματος ένταξης, «Ενημέρωση για το έργο του Τ.Ε.- Δυσλεξία».
Μαυραντωνάκη Αικατερίνη: Δασκάλα, Γνωριμία με τους Η/Υ-Παρουσίαση προγραμμάτων».
Χουρδάκης Αντώνιος: Καθηγητης του Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Κρήτης, «Διδακτική της Ιστορίας».
Καρασαββίδης Ηλίας: Καθηγητης του Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Κρήτης, «Ιστορία?Σχήματα εννοιών», «Ηλεκτρονική μάθηση (e-Learning)», «ΔΕΠΠΣ-Διαθεματική προσέγγιση-Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών»
Αποστολάκης Νικόλαος: Σχολικός Σύμβουλος Π.Ε., «Ενημέρωση για την Ευέλικτη Ζώνη».
Αλεξανδρινός Νικόλαος: Δάσκαλος, «Θεατρικό παιχνίδι».
Τσαχάκη Καλλιόπη: Καθηγήτρια Φ.Α., «Ατυχήματα στο σχολείο-Πρώτες βοήθειες».
Κούρκουλος Μιχάλης: Καθηγητης του Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Κρήτης, «Μαθηματικό παιχνίδι».
Ανδρεαδάκης Νικόλαος: Καθηγητης του Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Κρήτης, «Αξιολόγηση εκπαιδευτικών».
Παπαδομιχελάκης Δημοσθένης: Σχολικός Σύμβουλος Π.Ε Ν. Ρεθύμνης, «Τα συνήθη λάθη των μαθητών στα μαθηματικά».
Διοργάνωσε εισήγηση-συζήτηση με θέμα τα ναρκωτικά με τη συμμετοχή των γονέων του 6ου Δημ .Σχολείου
Συνεργάστηκε με το Μουσικό Γυμνάσιο, καθηγητές του οποίου δίδαξαν σε μαθητές μας θεατρικό παιχνίδι, σολφέζ, πεντάγραμμο και εκμάθηση οργάνων.
Στα πλαίσια της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις στο «Φάλκονα», προγράμματα Αγωγής Υγείας καθώς και διδακτικές ? εκπαιδευτικές επισκέψεις. Επίσης μαθητές μας συμμετείχαν σε πανελλήνιους διαγωνισμούς (έκθεση-ζωγραφική) και παρακολούθησαν θεατρικές παραστάσεις
Φρόντισε για τη δημιουργία σχολικής δανειστικής βιβλιοθήκης και τον εμπλουτισμό της με βιβλία παιδικής λογοτεχνίας για τους μαθητές και βιβλία παιδαγωγικά, λογοτεχνικά, λεξικά και εγκυκλοπαίδειες για τους εκπαιδευτικούς του Σχολείου.
Φρόντισε για την ένταξη των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση εμπλουτίζοντας την ήδη υπάρχουσα υποδομή στην αίθουσα των Η/Υ με σύστημα προβολής «projector», εκτυπωτές, ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές.
Στην αίθουσα των Η/Υ επιμορφώθηκαν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας, κατασκευάστηκαν ιστοσελίδες και οι μαθητές μας επικοινώνησαν μέσω του διαδικτύου με μαθητές του Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου Λιμένα Χερσονήσου και σχολείων των Αθηνών και της Θεσσαλονίκης.
Στα πλαίσια του μαθήματος της Πληροφορικής και της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης, μαθητές της Ε? τάξης ασχολήθηκαν με τα περιβαλλοντικά προβλήματα της γειτονιάς τους και αντάλλαξαν απόψεις μέσω Η/Υ με μαθητές από σχολείο της Θεσσαλονίκης που ασχολήθηκαν με το ίδιο θέμα. Τα αποτελέσματα της δουλειάς τους παρουσιάστηκαν στο Δήμαρχο Ρεθύμνης κ. Αρχοντάκη Δημήτριο.
Φιλοξενήθηκαν, στις 16 Απριλίου 2002, εκπαιδευτικοί (Σχολικοί Σύμβουλοι-Διευθυντές Σχολείων) από διάφορα ευρωπαϊκά κράτη και παρακολούθησαν διδασκαλία ιστορίας με τη χρήση Η/Υ. Επίσης κατά το σχολικό έτος 2000-2001 φιλοξενήθηκαν και παρακολούθησαν τις δραστηριότητες του Σχολείου μας για 15 ημέρες εκπαιδευτικοί από σχολεία της Αυστραλίας.
Συμμετείχε το σχολείο στο πρόγραμμα «ΟΔΥΣΣΕΑΣ 2005-2006» υλοποιώντας συνεργατικές δραστηριότητες μάθησης από απόσταση μέσω τηλεδιάσκεψης και πιο συγκεκριμένα τους μήνες Φεβρουάριο έως Μάιο 2006 πραγματοποιήθηκαν 4 τηλεδιασκέψεις των 80? με θέμα τη Θάλασσα.
Επιμελήθηκε την έκδοση σχολικής εφημερίδας με θέμα «Παιδικές Αναζητήσεις».
Μερίμνησε για την κατασκευή δύο αιθουσών προκειμένου να λυθεί το στεγαστικό πρόβλημα του σχολείου και για το στρώσιμο της αυλής του με πλάκες.
Στον αύλειο χώρο του σχολείου πραγματοποιήθηκε δεντροφύτευση και κάθε τάξη υιοθέτησε και ανέλαβε υπό την προστασία της ένα δέντρο.
Έγιναν ασκήσεις αντισεισμικής προστασίας και εφαρμόστηκε το σχέδιο ετοιμότητας για την αντιμετώπιση έκτακτης ανάγκης λόγω σεισμού.
Κλήθηκε στο Σχολείο μας Αξιωματικός της Τροχαίας Ρεθύμνου και έγιναν στους μαθητές μας μαθήματα Κυκλοφοριακής Αγωγής.
Πραγματοποιήθηκε επίσκεψη- ενημέρωση από Αξιωματικό της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, την ημέρα που ήταν αφιερωμένη στην πρόληψη και την αντιμετώπιση των δασικών πυρκαγιών .
Συμμετείχε το σχολείο μέσω του προγράμματος «ΟΔΥΣΣΕΑΣ 2000-2004» στο Σχεδιασμό και Ανάπτυξη Συνεργατικών Δραστηριοτήτων μέσω Τηλεδιάσκεψης μεταξύ Δημοτικών Σχολείων της Κύπρου και της Ελλάδας.
Συμμετείχε το σχολείο σε δύο ευρωπαϊκά προγράμματα «Σωκράτης? Comenius I» με θέμα το πρώτο: «Υγιείς άνθρωποι σε μια υγιή Ευρώπη» και συνεργάστηκαν οι εκπαιδευτικοί του με συναδέλφους τους από σχολεία της Γαλλίας, Ισπανίας, Αυστρίας, Γερμανίας και το δεύτερο με θέμα: << Οι ρίζες μας και τα φτερά μας ? αναζητώντας τον πολιτισμό μας >> στο οποίο συνεργαστήκαμε με τους συναδέλφους από την Πολωνία, τη Σουηδία, την Ουαλία, την Τσεχία και την Φινλανδία Τα αποτελέσματα αυτής της συνεργασίας ήταν η δημιουργία κοινής ιστοσελίδας, CD-Rom, παρουσιάσεων και σχετικού βιβλίου.
Συμμετέχει το σχολείο μας στο «eTwinning» ένα πρόγραμμα, της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ηλεκτρονικής αδελφοποίησης που προωθεί τη συνεργασία ευρωπαϊκών σχολείων και βοηθά τους λαούς να γνωριστούν καλύτερα μεταξύ τους. Η επικοινωνία και η κοινή εργασία των Β΄ και ΣΤ΄ τάξεων του σχολείου μας με ένα ιταλικό και ένα πολωνικό σχολείο αντίστοιχα έγινε μέσα από το Διαδίκτυο.
ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Δημοσιευμένα άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά
«Νοητική ανάπτυξη», στο Ανοιχτές Διαδρομές, τ.6, 1993.
«Δάσκαλοι και Σχολεία άλλοτε και τώρα», στο Ανοιχτές Διαδρομές, τ. 7, 1993.
«Ψυχοδυναμική της σχολικής τάξης», στο Σχολείο και το Σπίτι,τ. 7 (364), 1993.
«Ψυχοδυναμική της σχολικής τάξης», στο Σχολείο και το Σπίτι, τ. 8 (365), 1993.
«Το φυσιολογικό υπόβαθρο της μάθησης»,στο Σχολείο και το Σπίτι, τ. 7 (373), 1994.
«Δάσκαλοι και Σχολεία άλλοτε και τώρα»,στο Σχολείο και το Σπίτι, τ. 5 (380), 1995.
«Οι κοινωνικές συγκρούσεις στο σχολείο»,στο Σχολείο και το Σπίτι, τ. 1 (385), 1996.
«Ο ρόλος των προσδοκιών του δασκάλου στη σχολική απόδοση και επίδοση των μαθητών», στο Σχολείο και το Σπίτι, τ. 1 (394), 1997.
«Ο αναλφαβητισμός στην Ελλάδα και η αντιμετώπισή του», στο Σχολείο και το Σπίτι, τ. 6-7 (399-400), 1997.
«Λευκοκύτταρα - Παθογόνα μικρόβια ? Αιμοπετάλια», στο Σχολείο και το Σπίτι, τ. 8 (428), 2000.
«Η Κοινωνιομετρία στη Σχολική Τάξη», στο Σχολείο και το Σπίτι, τ. 4 (442), 2002.
«Σπήλαιο Σ(φ)εντόνη Ζωνιανών και ο χώρος που το περιβάλλει», στο Σχολείο και το Σπίτι, τ. 9 (447), 2002.
«Ο πλούτος των λογοτεχνικών κειμένων του Ανθολογίου ?Με λογισμό και μ? όνειρο?», στο Σχολείο και το Σπίτι, τ. 6-7 (471-472), 2005.
«Πως λειτουργούν τα ρήματα στο ποίημα του Φαίδρου Μπαρλά ?Οι οδοκαθαρισταί?», στο Σχολείο και το Σπίτι, τ. 3 (477), 2006.
«Ευέλικτη Ζώνη ? Μια καινοτομία που πέρασε από 40 κύματα», στο Σχολείο και το Σπίτι, τ. 1 (484), 2007
?Περιβαλλοντική εκπαίδευση και Δημοτικό Σχολείο. Περιβαλλοντικές αναφορές στα σχολικά εγχειρίδια ¨Η γλώσσα μου¨ της Ε΄και ΣΤ΄τάξης?, στο Σχολείο και το Σπίτι, τ. 487, 2007
?Περιβαλλοντική εκπαίδευση και Δημοτικό Σχολείο. Περιβαλλοντικές αναφορές στα σχολικά εγχειρίδια ¨Η γλώσσα μου¨ της Ε΄και ΣΤ΄τάξης?, στο Σχολείο και το Σπίτι, τ. 488, 2007
18. ?Η εκπαίδευση των τσιγγάνων ? Πρόγραμμα ¨Ένταξη τσιγγανόπαιδων στο Σχολείο Υλοποίηση του προγράμματος στο 6ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου?, στο Εκπαιδευτικοί Ορίζοντες, τ. 4, 2009.